Dlaczego musimy poprawiać po konkurencji?
Coraz częściej otrzymujemy wtryskiwacze, które trafiają do nas prosto od konkurencji. Wtryskiwacze, które były już wcześniej sprawdzane, czyszczone lub regenerowane przez inną firmę świadczącą takie same usługi. Nie od dziś wiemy, że na rynku funkcjonują firmy wykonujące swoją pracę na zasadzie "przetrzeć szmatą", skasować klienta ile się da i po sprawie. Ciężko powiedzieć jak duża jest skala tego problemu. Czy wkurza nas to? Niewątpliwie tak! Każdy korzysta z czyichś usług czy tego chce czy nie i płacąc za czyjąś pracę oczekuje, że będzie ona wykonana na poziomie godnym wydanych przez niego pieniędzy. Oczywiście nie wszystkie wtryski da się naprawić i my także nie jesteśmy cudotwórcami. Wiemy natomiast, że jeżeli wtryskiwacz został wyczyszczony niedokładnie lub jedynie z zewnątrz oraz nie zostały wymienione części to taką usługę nie można nazwać regeneracją. To oznacza, że nie ma prawa on działać prawidłowo. Wszystkie czynności trzeba wykonywać zgodnie z przyjętą technologią.
Dlaczego powstał ten artykuł?
Nie lubimy uprawiać czarnego PRu. Nie boimy się konkurencji, dlatego nie ujawniamy w której firmie wtryskiwacze były sprawdzane i czyszczone. Nie zależy nam na oczernianiu konkretnych firm, a na przyjrzeniu się dokładniej przedstawionemu problemowi. To niepokojące zjawisko, staje się z czasem niestety coraz bardziej powszechne nie tylko w branży automotive. Duża firma zatrudnia wielu pracowników co nie rzadko odbija się na jakości usług. Zbyt wiele zleceń oraz niewystarczająca kontrola jakości skutkuje słabym produktem końcowym.
Jak mogą wyglądać wtryskiwacze "zregenerowane" przez niektóre firmy?
Na jednej z fotografii przedstawiamy dawkowanie wtryskiwaczy po wcześniejszym czyszczeniu u konkurencji. Już na pierwszy rzut oka widać, że wtryskiwacze są rozkalibrowane i nie nadają się do montażu.
Co ciekawe firma , która wcześniej zajmowała się danymi wtryskami nie była w stanie określić, które wtryskiwacze są sprawne ani czy w ogóle nadają się do montażu. Oczywiście za wykonaną usługę czyszczenia i diagnostyki został wystawiony rachunek na pełną kwotę. Klient natomiast został odesłany z informacją, że "wtryski może nadają się do montażu, a może nie", "nie wiemy czy są dobre bo część testów przebiegła pomyślnie, a część nie". Do zapłaty 504,- bo oczywiście kasa musi się zgadzać ;)
Wtryskiwacze wróciły do klienta bez wymienionych jakichkolwiek części. Brak nowych oringów, stare filtry oraz stare teflony zostały na swoich miejscach.
Jak to powinno wyglądać?
Na kolejnych zdjęciach widać efekty pracy tym razem naszego zespołu. Wtryskiwacze zostały wyczyszczone i skalibrowane. Zostały przez nas wymienione filtry siatkowe, zainstalowane nowe oringi z vitonu oraz dolne uszczelnienia teflonowe. Naprawa wtryskiwaczy zajęła nam 1 dzień roboczy. Zregenerowane wtryski odesłaliśmy do klienta ze starymi częściami, które zostały przez nas wymienione. Załączona została również kartka z parametrami potwierdzająca stan wtrysków przed i po naprawie.
Na rynku istnieje wiele firm, które mają znacznie lepsze ceny od was oraz oferują "to samo". Dlaczego mam zapłacić więcej?
Ceny naszych usług nie są najniższe na rynku ponieważ nie konkurujemy ceną a jakością. Dlaczego więc miałbyś swoje wtryskiwacze zlecić właśnie nam? Od prawie 10 lat zajmujemy się wtryskami benzynowymi i tylko tym. Nie jest to nasza dodatkowa usługa, którą oferujemy "przy okazji". Nie naprawiamy wtryskiwaczy diesla czy turbosprężarek dzięki czemu 100% naszej uwagi skupiamy na tym w czym się specjalizujemy, czyli diagnostyce, czyszczeniu i regeneracji wtrysków benzynowych i nieskromnie uważamy, że jesteśmy w tym najlepsi. Jesteśmy specjalistami w branży. Jeżeli nie lubisz robić czegoś po dwa razy marnując czas i pieniądze zaufaj komuś kto ma pojęcie o tym co robi.