Upgrade wtryskiwaczy Rochester Multec - Chevrolet Corvette V8 5.7 250 KM
Oryginalne wtryskiwacze Rochester Multec, występujące min w Chevrolet Corvette 5.7, posiadają wadę fabryczną w postaci psujących się cewek elektromagnetycznych. Najczęściej cewka uszkadza się na skutek zwarć międzyzwojowych lub przerw na uzwojeniu. Regeneracja takich wtryskiwaczy jest niestety niemożliwa i pozostaje nam wymiana wtryskiwaczy na nowe lub używane posiadające tą samą wadę, która wystąpi prędzej lub później.
Numery wtryskiwaczy fabrycznych: N209 17086545
Uszkodzona cewka objawia się zaburzoną pracą wtryskwiacza, która najczęściej:
- powoduje całkowity lub częściowy brak dawkowania paliwa w każdych lub niektórych warunkach pracy,
- nie pozwala na otwieranie się wtryskiwacza przy nominalnym ciśnieniu roboczym ( często wtryskiwacz pracuje na sucho bez podanego ciśnienia lub przy ciśnieniu niższym niż wymagane)
- umożliwia otwieranie się wtryskiwacza tylko przy dłuższych czasach otwarcia (większe obciążenie silnika)
- nie pozwala na otwieranie się wtryskiwacza przy niższych czasach tj. ok. 5 ms i niższych (jazda ze stałą prędkością przy małym obciążeniu silnika)
- przypomina wypadanie zapłonu na cylindrze, z którym wtryskiwacz współpracuje.
Oferowany zestaw zawiera 8 oryginalnych, zregenerowanych wtryskiwaczy firmy BOSCH model EV6. Wtryski zostały dobrane wydajnościowo, a ich charakterystyka dawkowania odpowiada parametrom wtryskiwaczy oryginalnie montowanych przez producenta samochodu. Zarówno kształt rozpylania jak i rezystancja cewki odpowiadają parametrom wtryskiwaczy Rochester.
Montaż wtryskiwaczy jest banalnie prosty. Mianowicie polega na demontażu "starych" wtryskiwaczy Rochester oraz montażu w ich miejsce "nowych" wtryskiwaczy firmy BOSCH. Kształt kostki i wysokość wtrysku jest tak dobrana, że wtryski pasują w miejsce wtrysków seryjnych bez jakichkolwiek przeróbek.
Zalety:
- Zregenerowane - wyczyszczone, nowe filtry filtry siatkowe, oringi, zabezpieczenia oringów.
- Pogrupowane - komplety dobieramy wydajnościowo z większej ilości zregenerowanych wtrysków co gwarantuje, że w zestawie znajdują się wtryski o maksymalnej różnicy w dawkowaniu często nie przekraczającej 1%.
- Podzielone na banki - w przypadku silników V8 lub silników gdzie sterownik ECU widzi kilka "banków" (kilka sond lambda przed katalizatorem). Pogrupowane wtryski rozdzielamy pomiędzy bankami w celu jeszcze lepszej optymalizacji paliwa.
- Karta z parametrami.
- 6 miesięcy gwarancji bez limitu kilometrów.
- łatwy montaż w miejsce "starych".